मन परे लाइक

Sunday, September 8, 2013

बाचा- जागरण गीत

बाचा
बाचा गर्छु कमिशन र घुस खान्न म - २
नेपाल आमा ! नेपालीलाई धोका दिन्न म --२
                असतोमा सद्गमय, तमसोमा ज्योतिर्गमय, मृत्योर्माऽमृतं गमय ।। (कोरस)

कर्णालीका लहरमा भाग्य खोजुँला - २
सुनकोशीको बगरमा सुन खोजुँला -२
दाजुभाइका पसिनाले नुहाउन्न म,
नेपाल आमा ! नेपालीलाई धोका दिन्न म ।।१।।   बाचा.....

हत्केलामा हिमालको हाँसो पोतुँला-२
तराईमा हाँसीखुसी खेत जोतुँला -  २
भाग खोसी निमुखाको अन्न खान्न म,
नेपाल आमा ! नेपालीलाई धोका दिन्न म ।।२।। बाचा.....

कर तिर्छु राज्यलाई ग्राहक ठग्दिन -२
पाखुरामा विश्वास गर्छु भीक्षा माग्दिन -२
जनतालाई कंगाल पारी चैन लिन्न म,
नेपाल आमा ! नेपालीलाई धोका दिन्न म ।।३।। बाचा.....

नियम पैले आफू मान्छु अनि पढाउँछु-२
चरित्रलाई रोज्छु स्वाभिमान बढाउँछु -२
अरुको बास उठाएर धनी हुन्न म
नेपाल आमा ! नेपालीलाई धोका दिन्न म ।।४।। बाचा.....


सान सेवाष्टियन, स्पेन

No comments:

Post a Comment

Popular Posts (लोकप्रिय रचनाहरू)