मन परे लाइक

Sunday, September 8, 2013

सबै भन्दा विषालु प्राणी

सबै भन्दा विषालु प्राणी


फूलले भन्यो-
"मेरो सुगन्ध
मेरो सौन्दर्य
सुँघ र हेर परैबाट
जीवनको रङ छाम्नेछौ हृदयले"।
मैले भनें- "तिमी मेरै ह्वौ"
र दिएँ एक विषालु चुम्बन
फूल मुर्झायो, झुक्यो र लत्र्यो
सौन्दर्यको हत्या गरेर
रङहरूलाई रूवाएँ
अनि
परपीडक मुस्कान
अनुहारमा बोकेर हिंडे,
मान्छेले मात्र गर्छ
सपना, फूल र रङका
असंख्य हत्याहरू।

पहाडले भन्यो-
आरोह-अवरोहबीचको
अटल आस्था हुँ म
लेऊ , लक्ष्य सार्थक जीवनको
स्वीकार सधैं उतारचढावहरू
अनि भेदन गर लक्ष्य आफ्नो
मैले सोचें-
मैले उकालो ओरालो गर्ने पहाड
मेरा लागि हो, मेरै हो
अनि उखेलें रूखहरू, बेचें ढुङ्गाहरू
ताछेर भित्ता पहाडको
चोक्ट्याएँ कित्ताकित्ताहरूमा
पहाडको आत्मा भत्केपछि
आलो घाउका पाप्राहरू
नदीको मुखमा बिसायो पहाडले
नदी फुट्दाको रात
बस्तीहरू सहित
जलसमाधि भयो गरिबहरूको
गुलाबी जामा पहिरेकी
सुकोमल केटी
जोर्ते ढुङ्गाको चेपमा भेटिई।

नदीले भन्यो-
मेरा तरङ्गहरू
मेरा प्रवाहहरू
आधार हुन् मानव सभ्यताका
आश्रय हुन् जलथलचरका।
मैले भने-
"तिम्रा तरङ्गहरू
मेरै जीवनका तरङ्ग झैं त हुन्
त्यसैले तिमी मेरै दास ह्वौ"
उसले प्राण दिएथ्यो
बदलामा
मैले दिएँ-
मयल, मलमूत्र, बेपारी रसायन
अनि सबै मेरा विकारहरू
नदी शहीद भएपछि
ढलको अवतार लियो
सबैका घाँटीहरू
प्यासले निचोर्दा
मैले बेचिरहें-
मिनरलका ल्याउयुक्त बोत्तलहरू।

जूनले भन्यो-
म मोहनी हुँ रातकी
म प्रेरणा हुँ कविहरूकी
मेरै अनुहार लगेर
प्रेयसीका मुखमा टाँसी माग्छन्
बैशालु जीवनहरू।
मैले भने-
"ए! तिमी त मेरै प्रेयसी ह्वौ
मेरै हक लाग्नुपर्छ तिमीमाथि"
अर्बौं भोकाहरूको पेट काटेर
खर्बौ खर्चेर पठाएँ रोबोट
तिमीमाथि धावा बोल्न
अन्तरिक्ष यानको नङ्ग्राहरूले
तिम्रा गालाहरूमा चिथोर्दै
रक्ताम्य पारेको रात
म हाँसे दाह्रा देखिने गरी
र उफ्रें विजयोन्मादले
अनि आफै पुरस्कार घोषणा गर्दै
आफै लिएँ र अट्टहास गरें
शायद,
ईश्वरको सृष्टिको
सर्वाधिक बिषालु प्राणी
मै हुँ, मान्छे नै हुँ।

२ अगस्ट, २०१३
सान सेबाष्टियन, स्पेन।

No comments:

Post a Comment

Popular Posts (लोकप्रिय रचनाहरू)